Rólam
2017. szeptember 02. írta: TH Veszprém

Rólam

Ki vagyok?

onarckep.JPG

Lőrik Ivett vagyok, az ELTE-n végeztem,mint szociológus. Kamaszkori álmom volt, hogy majd felnőttként egy magazinnál dolgozhassak. Imádtam olvasni a színes lapokat. Az IM volt az első szerelem, majd jött a 100xszép, Cosmopolitan, Glamour és Nők Lapja. A 2000-es évek derekán nagyon népszerűek voltak azok az amerikai filmek, ahol a főszereplő egy menő magazin szerkesztőségében dolgozik kiöltözve. Aztán kora huszas éveimben kiderült, hogy azért nem így mennek a dolgok. Ehhez jött, hogy a gazdasági válsággal és az okostelefonok berobbanásával egy időben a nyomtatott sajtónak kezdett leáldozni, az online sajtó pedig még gyerekcipőben járt.

Az egyetem után aztán született egy gyerekem, Veszprémbe költöztünk, betöltöttem a harmincat és rájöttem, hogy az irodában duzzogva nem fog engem felfedezni senki, nem fogja magát jól érezni helyettem senki és nem fogja megcsinálni helyettem senki. Szóval eldöntöttem, hogy akkor csinálok én egy magazint, amiben arról írok, amiről akarok és szerencsére a technika ebben egy erősen támogató partnerem. Eredetileg a vállalkozásunk népszerűsítése volt a cél, de hamar kiderült, hogy képtelen vagyok egy témában elmerülni, inkább írok, amiről gondolok és felfogom a blogot a cég divíziójának külön névvel, webcímmel és egyebekkel.

Úgyhogy most írok lakberendezésről, környezetpszichológiáról, kirándulóhelyekről és a Balatonról. Megosztom a szenvedélyesen főző férjem receptjeit és azokat az életmód tippeket, amik nekem beváltak a hétköznapokban és segítenek abban, hogy kevésbé legyek idegbeteg. A gyereknevelésről nem nagyon ejtek szót, mert abban nem érzem magam jónak, de azért csinálom. Hozzám hasonló érzésekkel rendelkezőknek ajánlom az Anyapara című könyvet. Sokkal jobban érzem magam, amióta elolvastam.

Ha tetszik a stílusom és úgy érzed tudok segíteni a vállalkozásod fellendítésében, akkor írj nekem emailt a

lorikidesign@gmail.com-ra.

Weboldalam is van, amit én készítettem: http://loriki-webdesign.hu/

Írj, hívj, üzenj, kövess!

Üdv: Ivett

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, akkor kövess a Veszprém Home Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal várlak.

Instagramon is jelen vagyok Itt olyan képeket és rövid bejegyzéseket találhatsz a bloggal kapcsolatosan, amelyek nem jelennek meg a posztokban, érdemes itt is követni.

Ha pedig még több inspiráló képet szeretnél nézegetni, akkor kövess Pinteresten, ahol téma szerint válogatom ki a jobbnál jobb képeket.

 

 

 

 

 

 

Természetesen fent vagyok az Instagramon, Facebookon és Pinteresten is veszpremhome néven.

süti beállítások módosítása