Egyszerű print dekor fillérekből
2019. augusztus 06. írta: TH Veszprém

Egyszerű print dekor fillérekből

Múlt héten szabadságon voltam, aminek az első pár napja a feszültség elengedésével telt. Ez nálam annyit tesz, hogy full befeszülve nem találom a helyem és próbálom magamban tudatosítani, hogy nem kell mindig valamilyen hasznos dolgot csinálnom.

 print_art_1.jpg

Ilyenkor a legjobb, ha valamilyen könnyű kis alkotó tevékenységhez fordul az ember. Ezért én főztem és képeket készítettem. Hasonlókat, mint a nyitóképen.

Hozzávalók (mármint a képekhez):

Nem gondoltam túl. Fogtam pár régi Ikea képkeretet (A4-es méret, fenyőfa, néhányukat már festettem korábban is), fekete gyerek festéket, nyomtattam pár ingyenes printet és a Jóbarátok ismétlése alatt meg is voltam vele. 

Én fekete képkeretet és fekete fehérben nyomtatható printet választottam, mert ez a legegyszerűbb és a legtöbb szobához illik.

Íme a végeredmény:

3_kep.jpg

kep1_1.jpg

kep2.jpg

kep3_1.jpg

 

A printeket INNEN nyomtattam, de rengeteg ötletet lehet találni pinteresten. Kulcsszó a kereséshez: free (jelző, pl botanical) printable.

Ez amolyan nyári Hygge tevékenység. Hogy pontosan mi is az? ITT írtam róla korábban.

 

süti beállítások módosítása