Átalakítottam a vendégszobát - lite version
2021. február 12. írta: TH Veszprém

Átalakítottam a vendégszobát - lite version

Azt történt, hogy a nagy év eleji rendezkedésben véletlenül letöröltem a vendégszoba/gardrób átalakításáról szóló bejegyzésemet. Ezt most pótolom, de képtelen vagyok újra megírni a cikket, ezért lapozható verziót készítttem belőle.

A lényeg, hogy a házzal együtt kaptunk egy lengyel szekrénysort, ami bár nem tetszett, mégis örültem neki, mert a régi gardróbszekrényünk ezt a költözést már nem élte túl. Az "új" szekrény és a régi fekete komód sem egymáshoz, sem a szobához, sem a jelenlegi ízlésemhez nem illik. Mivel úgyis tombol a krétafesték láz, gondoltam én is kipróbálom. Megnéztem még pár amerikai "room referesh" videót a Youtubon és mivel úgysem lehetett sehova menni nyáron a szabadság alatt neki is álltam. Kb. 50 ezer Ft-omba került a mutatvány, ami annyira azért nem kevés, de egy új szekrénynél mindenképp olcsóbb. Ebben benne vannak a festékek, eszözök és egy új szőnyeg is.

 

Kapcsolódó cikkek:

Képek művészeti naptárból

Retró kerámiák

Másik low budget felújításom

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, akkor kövess a Veszprém Home Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal várlak.

Instagramon is jelen vagyok Itt olyan képeket és rövid bejegyzéseket találhatsz a bloggal kapcsolatosan, amelyek nem jelennek meg a posztokban, érdemes itt is követni.

Ha pedig még több inspiráló képet szeretnél nézegetni, akkor kövess Pinteresten, ahol téma szerint válogatom ki a jobbnál jobb képeket.

süti beállítások módosítása