Letölthető januári naptárak
2020. január 09. írta: TH Veszprém

Letölthető januári naptárak

Boldog Új Évet mindenkinek! Én személy szerint nem szoktam januárban fogadkozni, azonban azt be kellett látnom, hogy az év megtervezése, a csapásirány kijelölése és annak valamilyen szintű megtartása nem biztos, hogy ördögtől való dolog.

 

januar_stock.JPG

Úgyhogy idén le is töltöttem egy remek kis tervezőt, megnéztem a holdhoroszkópot - ami szerint január 6-ig volt a kos a holdban, ami remek időszak az előző év áttekintésére és a következő év rendszerezésére - csak hogy lendületet kapjak. Végül beírtam a tervezőbe, hogy szeretnék a webdesignnal többet foglalkozni idén és gyakorolni a kisebb grafikai munkákat.

El is kezdtem, kezdetnek a naptárat választottam, mivel minden hónapban szükség van rá. Én két félét (na jó, valójában négy félét) használok. Az egyik a monitorom háttérképe és minden hónapban lelkesen cserélgetem. A másik kinyomtatott lap. 1 lap/hónap, ahova a fő eseményeket lehet beírni. (és még van asztali naptáram és hordozható füzetem is, nálam még ez sem mindig biztosítja a feledékenység mentességet, bah!)

A naptárakat a képre kattintva tudod letölteni. (Nem kell feliratkozni sem és fizetni sem kell érte! A cég ajándéka :))

januar_hatter.jpg

 januar.jpg

süti beállítások módosítása