Letölthető februári háttérképek
2019. február 06. írta: TH Veszprém

Letölthető februári háttérképek

Kettőt pislogtunk karácsony után és máris itt a február. A januárt csak túléltük valahogy, a február szerencsére rövid, a márciust meg már fél lábon is. Ezekkel a letölthető színes hátterekkel feldobhatod kicsit a téli hangulatodat.

Magyarországon farsangi időszak, Amerikában Valentin nap és a báli szezon időszaka. Elég eseménydús hónap a február, annak ellenére, hogy milyen rövid. Sajnos bálba nem hívnak, a farsangolásból már kinőttem, így marad a Valentin, amit régen utáltam, aztán nem érdekelt, most meg úgy vagyok vele, hogy legalább lehet valaminek örülni, kigyönyörködni magunkat szép szívecskés grafikákban és jókat röhögni az üzletek giccses kínálatán. Szóval én arra buzdítok mindenkit, hogy ne vegye komolyan ezeket a kommersz ünnepeket. Ne idegeskedjen rajta, ha nem szereti, de élvezze kicsit, ha a lelke mélyén mégis csak megmozgat valamit.

Most nézzük a háttereket:

Az amerikai oldalak természetesen a valentin vonalat erősítik:

februar_hatterkep_1.JPG

Ashley Brooke Designs

Paper Raven Co.

Smashing Magazine

Salt Design

(A linkekre kattintva azért nem csak szívecskés háttereket találhatsz)

februar_hetterkep_2.JPG

Virgo and Paper

Bloom Planners

Candidly Keri

Még több képet a Blazers and Blue Jeans oldalán találsz.

februar_hetterkep_3.JPG

Kedvenc francia grafikusom is készít naptárat minden hónapban.

 

februar_hetterkep_4.JPG

A magyar Bomoart Tolnai Kláris háttérrel hívja fel a figyelmet a februári film fesztiválokra.

Sajnos a kínai újévhez kapcsolódóan nem találtam malacos hátteret.

 

süti beállítások módosítása