Számlakövető. Az ingyen letölthető segítség!
2017. november 29. írta: TH Veszprém

Számlakövető. Az ingyen letölthető segítség!

Korábban már megírtam, hogyan keresek pénzt azzal, hogy online fizetem be a rezsi és egyéb számláimat. Ha lemaradtál róla ITT elolvashatod. Azonban ez a fantasztikus tudás és kényelem azzal jár, hogy nem mindig tudom követni mikor mit egyenlítettem már ki és bizony előfordult olyan is, hogy kimaradt egy-egy számla. Utána a felszólítás költsége eléggé fájt, elvesztettem a vámon, amit nyertem a réven.

Erre kitaláltam, hogy jó lenne egy olyan papír, amin minden hónapban ki tudnám pipálni, hogy hol tartok, mi volt meg, melyik online felülethez mi a felhasználónév és jelszó, mik a rendszeres utalások. Gondoltam másnak is volt már igénye ilyenre, könnyen fogok nyomtatványt találni. Hát nem! Pinteresten akadt egy-két hasonló, de amire én gondoltam, olyan nem! Ráadásul színesen, angolul, nem a megfelelő mezőkkel. Nem volt más választások, addig kellett macerálni a férjemet, amíg el nem készítette nekem azt, amit elterveztem. szamlakoveto.JPG

Te is szeretnéd? Innen letöltheted

Arra jutottam, hogy megosztom másokkal is, ha már hiány van eme nagyszerű találmányból. A lényege, hogy ki lehet pipálni mit fizettél már be, számontarthatod vele a rendszeres utalásaidat, hogy hol melyik számlafizető szolgáltatónál mi a felhasználóneved és jelszavad (nekem három is van, de mint említettem, pénzt keresni nem könnyű).

A számlafizető szabadon felhasználható, letölthető, átküldhető, átalakítható saját ízlés szerint, annyit kérek csupán, hogy tüntess fel, mint ötletgazdát!

 

 

süti beállítások módosítása