Szeptemberi letölthető háttérképek
2018. szeptember 05. írta: TH Veszprém

Szeptemberi letölthető háttérképek

Tavaly akadtam rá a Blazers an Blue Jeans weboldalra, ahol  a szerző minden hónapban közöl egy válogatást bloggerek és grafikusok ingyen letölthető háttérképeiből és naptáraiból. Ezek a hónapnak, évszaknak megfelelő hangulatban készülnek, vagyis nyáron nyaralunk, télen telelünk.

Teljesen rászoktam, hogy minden hónap elején új naptáras hátteret állítsak be magamnak a munkahelyi gépemen. Amolyan hónap fénypontja lett megnézegetni ezeket a képeket és kiválasztani a hangulatomnak és ízlésemnek legmegfelelőbbet. Annyira megtetszett az ötlet, hogy gondoltam én is bevezetem a havi háttér válogatást, csak magyar grafikusok munkáiból. Aztán sajnos kiderült, hogy ilyen nem nagyon van. Vagyis hiába vannak nagyon szép grafikai munkák szebbnél szebb honlapokon és hiába kerestem és találtam nagyon jól dolgozó magyar grafikusokat, sajnos ők nem adnak ki promó letölthető naptárat vagy bármilyen hátteret. (Ha valakinek mégis tudomása van ilyen honlapról, kérem szépen jelezze nekem). Minden esetre, ha már kigondoltam, csináltam egy válogatást a kedvenceimből, illetve én magam is készítettem egy naptárat egy jól sikerült képből.

 

Inkstruck Studio

 Zü Blog

 Bomo Art

 Jonathan Woodward Studio

h_k_sz_cs_p_sz_v.png

  Saját szerkesztés (a képre kattintva tudod kinagyítani, aztán letölteni)

Ha tetszett a cikk, lájkolj Facebookon és oszd meg másokkal is.

 

 

süti beállítások módosítása