Letölthető októberi háttérképek
2018. október 01. írta: TH Veszprém

Letölthető októberi háttérképek

Nem tudom, ki hogy érzi, de számomra őrült tempóban rohant el a szeptember. Máris itt a kedvenc hónapom, az október és vele együtt megérkeztek az új, letölthető háttérképek is.

Nemrégiben azt olvastam, hogy gyerekkorban azért telik lassabban az idő, mert szinte minden tevékenység és tapasztalás újként hat és az agyunk lassabbnak érzékeli az új dolgokat. Ezért azt javasolják a pszichológusok, ha szeretnénk, hogy ne szaladjon el a hétvége vagy úgy általában a hétköznapok, akkor próbáljunk ki új dolgokat és törekedjünk a változatosságra. Hát én ebben a hónapban tényleg törekedtem, de úgy látszik nem vált be a trükk, lehet majd utólag másként látom :) Voltam Kőhalmi Zoltán esten, török fürdőben, Szegeden, Budapesten és többször is a közelben kirándulni. Ti merre jártatok szeptember folyamán?

Kövess @veszprem_home néven Instagramon, Facebookon vagy Pinteresten  még több képért és tartalomért.

oktober_naptarak_1.jpg                                              Rae Ritchie                                     Magnolia

                                           Minding my nest                               Bomoart

 

oktober2.jpg

                                                  Inkstruck                                      Zü blog

                                             Veszprém Home                            Flipsnack

A linkekre kattintva megnyílnak az oldalak, ahonnan letölthetitek a háttérképeket. Én most a tököset választottam. A gombás saját kép, saját kivitelezés és végre egy magyar grafikustól, Magnoliától is tudok megosztani hátteret.

Szép októbert mindenkinek!

 

 

süti beállítások módosítása