Kőhatású kaspó fillérekből
2020. január 14. írta: TH Veszprém

Kőhatású kaspó fillérekből

Tele vagy ronda kaspókkal, amit már nem szívesen használsz, de sajnálsz kidobni? Megtaláltam, hogyan tudom egyszerűen és gyorsan a mostani ízlésemre szabni őket.

Idén Tavaly a Mikulás nekem nem csokit hozott, hanem effekt lakkot a Lidlből! Időnként szokott a középső soron mindenféle effekt lakk lenni, amit én mindig megnézegetek, aztán néha veszek egy arany színűt. Általában ezzel képkereteket szoktam fújogatni. Azonban most kaptam Mikulásra egy kő hatásút a férjemtől, amiről kiderült, hogy nagyon jó szolgálatot tesz a ronda kaspók esetében.

Pl. novemberben kaptam egy szép majomfát egy fehér műanyag kaspóban. Lefújtam! Most olyan, mintha egy nagy kő kaspóm lenne. Aztán decemberben kaptam egy kis cukorsüveg fenyőt (talán), amihez csak valami jó formájú, ámde érthetetlen színű és mintájú mediterrán beütésű kaspót találtam. Lefújtam! Így most remekül illik a bejárati ajtóhoz.

És most lássuk az elkészítés menetét:

eszkozok.JPG

Kellékek:

- béna kaspó

- újságpapír

- szabad levegő

- kőhatású lakk

alap.JPG

A formája nem rossz, ezért sajnáltam kidobni. A színe és a mintája viszont "gyalázatos".

1_reteg.JPG

Így néz ki az első réteg után. Muszáj bevinni a hidegről, mert csak 16 fok fölött szárad rendesen a lakk. Cserébe viszont gyorsan megköt, 1 óra múlva fújhatjuk is rá a második réteget.kesz2.JPG

És tadam! Mivel lefelé volt fordítva, még a peremét át kell fújni, de majd ha kicsit melegebb lesz az idő.

 

Csinálnál még valami? Akkor nézd meg ezeket:

Egyszerű print dekor pár perc alattprint_art_1.jpg

Ha van egy üres falad, egy fekete-fehér nyomtatód és pár perced, akkor ezeket a printeket neked találták ki.

 

 

64942.jpg

Meditálj tevékenyen, avagy mire jó a horgolás?

Unatkozol télen a szobában bezárva? Tanulj meg horgolni! Megnyugtat, elcsendesít, ugyan akkor az agyadat is tornáztatja és még a végeredménynek is örülni fogsz.

 

süti beállítások módosítása